Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání konceptů CSR ve vybraných firmách
Kopečková, Barbora ; Králíková, Alena (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové praxi firmy ČSOB, a. s., Raiffeisenbank a. s. a Tesco SW, a.s. na základě uvedených teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu naplňování filozofie CSR.
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání konceptů CSR ve vybraných firmách
Kopečková, Barbora ; Králíková, Alena (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové praxi firmy ČSOB, a. s., Raiffeisenbank a. s. a Tesco SW, a.s. na základě uvedených teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu naplňování filozofie CSR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.